Uppdaterat

Idag tänkte jag ta mig tid att uppdatera lite! :)
För ungefär en vecka sedan kom Nathalie, Jonas och Leo på besök :) Nathalie och Jonas åkte vidare mot Ikea och Leo stannade här hos mig :) 
Vi spelade lite spel innan vi satt oss i bilen och åkte till ToysRus och kollade på mängder av prylar :) 

Sedan åkte vi vidare mot Leos lekland där vi lekte flera timmar, käka lunch och träffade Leo lejonet :) 





Sen när han var less på att leka åkte vi hem, Nathalie och Jonas kom då tillbaka från Ikea och hjälpte oss att sätta upp den nya skåpen mamma gjort åt oss, de blev så snyggt! :) 

Sen bjöd vi dom på mat innan dom tog sitt pick och pack och åkte hem :) 

Sen veckan som var så jobbade jag min sista vecka på Lantmätarens förskolan.. :( 
Var tråkigt att lämna men jag får glädjas åt att jag har fått ett otroligt långt vikariat på Ormbergest förskola, ända till slutet av juni :D 

Sen i helgen har det varit marknad här i Luleå så jag har fyndat lite smått och gått :) 
Först dom är byxorna, supersköna och väldigt tunna, perfekt till sommaren :) 
Sen fynda jag även dessa tights som var otroligt sköna, riktigt bra fynd :) 

Sen gick jag in en sväng på HM där jag hittade mig en klänning i fint tyg :) 

Och ett par byxor på rea (50kr) xD 

Sen till mitt absolut bästa fynd (med lite tur) 
Mina springskor är helt slut så jag bestämde mig för att köpa nya, hittade dessa och bestämde mig för att köpa dom.. 

Som dom flesta springskorna så kosta dom 1199kr.. Dock fanns de ett annat par som såg nästan likadana ut fast av sämre kvalité som de var 40% rabatt på men jag valde ändå att köpa dessa.. Så jag ger skorna till killen som jobbar där,han sätter ner skorna i kartongen och sedan tittar han mot hyllan där mina skor stod (och dem andra skorna som hade 40% ) han tar kartongen och skriver -40% och ger den till mig!!! 
Antingen var de så att de va 40% på dom skorna utan att det stod någon lapp eller så kolla han helt enkelt på fel sko! :D 
Så istället för 1199kr betalde jag endast 719kr :D 
*kaching, ja så låter de när man spara* :D 
Så i helgen har jag shoppat och jag är nöjd med mina köp :D 
Idag har vi hunnit med att vara på kalas, Jakobs brorsdotter fyllde 16 år så vi åkte dit och hälsade på, drack lite kaffe och dom bjöd på pizza och semla, dock äter jag inte något av de men jag var ändå så mätt, de va nämligen så att Jakobs föräldrar kom förbi också och dom bjöd på mat på resturang! Vi tog alla varsin planka och de var så otroligt j*vla gott!! Mums! 

Nu ska kvällen snart avslutas och imorgon börjar jag på mitt "nya" jobb :D 
Ska bli spännande att komma tillbaka till Ormberget :D 
Godnatt :)  

Kommentera här: