Lördag

Nu är de helg och igår (fredag) hade vi jobbfesten!! Oj så kul jag hade, skratta så tårarna rann och sjöng så jag är aldelens hes idag xD 
Det är nämligen så att förskolechefen som är på ormberget ska gå i pension till sommaren så vi passa på att tacka av henne med middag och sång och presenter :) 
Vi hämta henne med limousin och firade henne på 15 våningen!!! 
Här är lite bilder från kvällen :) 









Så idag mår man som man förtjänar, Jakobs pappa har även varit på besök här i Luleå och han var så snäll och bjöd mig och Jakob på mat, den där saftiga köttbiten satt som en smäck i min hungriga mage <3 

Sen klippte jag och färga håret på Stig :) 
Nu ska jag förflytta mig från sängen till soffan för att titta på Beck tillsammans med Jakob!<3 

Kommentarer:

1 Nathalie:

Så det blev plankan? xD

Svar: Hahaha japp!! ;)
Jessica Lindström

Kommentera här: